top of page

ליווי מו"מ לרכישת מערכת מידע

 

תהליך העבודה

תהליך העבודה כולל מספר שלבים:

:

  1. איתור מספר תוכנות העונות על מפרט הדרישות של החברה.

  2. קבלת הצעות מחיר.

  3. השוואת הצעות מחיר לפי הפרמטרים הבאים: 

       

        3.1. עלות קבועה.

        3.2. עלות הטמעה.

        3.3. עלות תוספת חומרה נדרשת.

        3.4. התאמת הפתרון המוצע  למפרט הדרישות.

        3.5. זמינות לשאלות.

        3.6. קבלת חוות דעת מלקוחות שונים.

    4. ביצוע מו"מ להוזלת עלויות ומענה לדרישות ספציפיות.  

תוצר:

רכישת מערכת מידע העונה לצרכי הארגון , בעלויות הנמוכות ביותר.

סיפורי הצלחה:

בחברה לייצור והתקנת מטבחים הייתה דרישה לרכישת מערכת ERP. במו"מ מול בית התוכנה הייתה דרישה של בית התוכנה להתחייבות של 340 שעות הטמעה בעלות כוללת של 85,000 ₪. במו"מ שביצענו מול בית התוכנה התחייבות בית העסק לשעות הטמעה הצטמצמה ל 200 שעות , בעלות כוללת של 50,000 ₪ בלבד !

בחברת עיבוד שבבי הייתה דרישה למחשב את ריצפת הייצור. לאחר ביצוע אפיון לתהליכים וכתיבת ספר דרישות, פנינו למספר בתי תוכנה לקבלת הצעות מחיר. מגוון הצעות המחיר היה רחב ביותר. ניתוח של כל מרכיבי ההצעות הביא אותנו לרכישת מערכת מידע ERP  מבית תוכנה פחות מוכר אבל בעל ניסיון עשיר בהטמעת מערכות מידע בתחום העיבוד השבבי.

הבחירה בבית תוכנה זה הוזילה את עלות הרכישה וההטמעה ב 130,000 ₪.


מרגיש קושי בביצוע חשבון הנפש העסקי? שלח לי מייל לכתובת: nir@nir-shapir.co.il

LOGOSET-02.png
bottom of page